Exclusief: Nina Ricci debuteert haar toevlucht collectie op film

in twee seizoenen bij Nina Ricci Guillaume Henry heeft de organisator van een kleine opstand, toe te voegen in de codes van de mannelijke tailoring en raakt van huisjurk om het merk strikt vrouwelijke erfgoed. voor zijn recente badplaats collectie, koos hij ervoor om een film vrij te geven in aanvulling op de lookbook verder te pronken met de lichtheid en no-nonsense elegantie van zijn creaties. kijken naar de korte, debuterende uitsluitend hier, en erachter te komen waarom het medium is essentieel voor henry in onze Q & A, hieronder.

voordat u uw eerste collectie voor de herfst, een korte bui video vrijgegeven, en nu voor resort kunt andere. waarom wil je werken in video?

Nina Ricci, voor mij, is een vrouw, en ik moet om haar te zien in beweging. het is niet alleen om stukken op een hanger, het is ook het verhaal van iemand, en ik moet dat verhaal zien en ik moet die beweging te voelen. Een foto is altijd zo plat. het idee van de kleding, bijvoorbeeld de paarse jas en dress-is dat ze zacht als de lucht, en ik wilde echt het gevoel dat in de video. het is als ademen.

nam het merk typische Franse vrouwelijkheid en modernisering van het iets dat belangrijk voor je was toen je overnam bij Nina Ricci?

het is echt spontaan, dus ik mezelf niet te vragen, "denk je dat [het moet meer mannelijk zijn] ..." voor mij, Nina Ricci's echt vrouwelijk, dus ik wil niet om het te benadrukken te veel. de jurk is al vol van borduurwerk en pailletten, dus het is schijnen over de plaats, en de blouse, zelfs als het oversized, het is in zijde, dus het is heel zacht op de huid. Ik hou van het feit dat we niet te veel girly informatie en de dingen op de kleren te maken aan de vrouwelijkheid te verhogen. je het over de française, toch?

mhm.

Ik weet niet eens het gevoel dat frans, ik voel zijn super-international. je weet wel, de meeste van de mensen om me heen nu, ze weten wie ze zijn, en ze willen niet over-versieren.

post-nina-ricci-resort-2016


(Foto via internet)

twee blikken van Nina Ricci's Resort 2016 collectie.

waarom heb je ola rudnicka als uw model dit seizoen kiezen?

ze is fantastisch, ola. het is niet alleen een kwestie van schoonheid. zie je door haar ogen dat ze zeker een intelligente vrouw, en ze heeft deze natuurlijke, chique elegantie. de manier waarop ze beweegt echt bewegen. [Lacht] wat ik graag over Nina Ricci, maar ook, is het idee van hoe deze vrouw sterk en nobel kan zijn op hetzelfde moment. en ola, ze heeft deze kwaliteiten. je haar aanbid, en u wilt om haar te beschermen, en je wilt tijd doorbrengen met haar. het gaat over zeer menselijke eigenschappen.

vind je het moeilijk om die menselijkheid communiceren in deze internet-geobsedeerd leeftijd?

weet je waarom ik het deed de video is ook omdat de mensen niet lezen dat veel meer. [Lacht] het is waar dat we alle levende beelden, beelden, foto's, beelden, foto's, en ik wilde echt beweging hebben in iets dat niet dat frontale of dat betekent in een afbeelding niet leven. door beweging, door middel van muziek, door middel van kleuren en dat alles, heb je meer ruimte om te vertellen wat je voelt en om te vertellen wat je wilt. Ik denk dat foto's zijn nog steeds mooi media, maar platte beelden zijn ... de meeste van de tijd dat ze mooi, maar er zijn zo veel-hoe kan ik zeggen? als je vraagt 10 personen, je gaat tot 10 versies van het anders moet, weet je wat ik bedoel? met een video, je het leuk vindt of niet. althans de video geeft u de tijd om de geest van iemand of filosofie van een merk te voeren.

het is als het invoeren van een wereld. niet iedereen kan komen naar Parijs om uw collecties te zien, maar de video helpt.

precies, exact, precies. het is helemaal dat, en voor mij, soms, een video kunt woorden vervangen.

nu dat je twee collecties onder je riem, je begint een ritme bij Nina Ricci voelen?

oh, je nooit doen. de volgende collectie is altijd de eerste.

nina-ricci-015-1366


(Foto via internet)
twee blikken van Nina Ricci's Resort 2016 collectie.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!