Exclusief: peter Copping eerste oscar campagne onthuld

o-newgen-ashley-williams

(Foto via internet)

"We spreken dezelfde taal," merkte peter betrappen van zichzelf en Oscar de la Renta. het is een taal van glamour, elegantie en romantiek, maar Copping is niet bang om een beetje van zijn eigen volkstaal toe te voegen in de mix. we zouden zeggen dat het merk val campagne, debuterende uitsluitend hier, durft venture voor de woorden ongedaan gemaakt en ontspannen in de OED voegen. (Dat is de oscar Engels woordenboek, voor de niet-ingewijden.)

starring carolyn murphy in betrappen's vegen toga en delicate cocktail nummers, de david sims-lensed beelden, met creatieve samenwerking van alex wit, een vleugje meer huisjurk dan advertenties verleden. "Ik wilde de val oscar campagne om de couture geest die altijd in verband gebracht met het huis uit te drukken," merkte betrappen in een release, toe te voegen, "Carolyn Murphy, een natuurlijke schoonheid, gezien door de lens van david sims vangt perfect wat ik zocht voor een modern oscar vrouw. 'dat de moderne oscar vrouw is niet bang om onderuit in een skirtsuit of toon een beetje huid tussen de spleten van haar jurk, hoewel ze nog steeds zo zorgvuldig in elkaar gezet als altijd. sommige dingen, een goede reden voor, nooit veranderen.