taylor heuvel geheim victoria's, Karl Lagerfeld, en haar nieuwe filmrol

fendi-1800


(Foto via internet)
taylor hill

tientallen jaren, werden modellen meestal verdeeld in twee categorieën: high fashion of commercieel. één groep meisjes ging op edgy designer shows lopen en verschijnen in onafhankelijke bladen, terwijl de andere koos de minder prestigieuze maar meer lucratieve pad van de catalogus werk en een hoop mainstream klanten. in de afgelopen jaren, zijn de lijnen tussen deze twee markten zijn vervaagd, en de 19-jarige Taylor heuvel is in de voorhoede van deze beweging. zij handelt scheuten met Karl Lagerfeld met optredens als geheime angel een victoria's, terwijl het delen van de ervaringen met haar 736K fans op Instagram.

tegenstelling tot de meeste modellen, was je gescout met het hele gezin, hoe is dat gebeurd?

Ik was 14 en mijn huidige moeder-agent, die ook een fotograaf was, gescout mij en mijn hele familie op een ranch. we nooit bezeten paarden, maar mijn zusters reed western-stijl. we waren paardrijden daar, en het is een populaire plek voor fotoshoots, dus mijn moeder-agent daar aan het schieten was. Ik werd gescout, zoals mijn zusje was. mijn oudere zus is 5'4 ", dus ze is te kort, maar hij wilde haar te doen acteren. ze wil een fotograaf, dus ze was als, 'nee'.

beginnend bij 14 moet ontmoedigend zijn. hoe heb je de zakelijke kant op die leeftijd te behandelen?

het was een beetje gek. mijn moeder reisde met mij overal waar ik ging, want ik weet niet hoe mensen het alleen doen. ik was in een andere stad om de andere week, en ik was balanceren gaan naar de middelbare school, en het kreeg uiteindelijk tot het punt waar ik kon niet allebei doen. dus ik moest het modelleren of naar school gaan beslissen, en ik dacht dat de school er altijd zou zijn, dus ik afgestudeerd middelbare school op 16 en begon full-time modellering.

de hele [ervaring] was schokkend: ik verbleef in waardeloze appartementen, zag een aantal van de manieren waarop mensen werden opgelicht met valse aanbiedingen. dat hele ding was surrealistisch. komt naar New York met alle mensen en ik ben van het midden van nergens, waar we 10 hectare land en de bergen-het voelde claustrofobisch. Ik bleef maar denken, "waar is de hemel?"

heb je spijt beginnen zo jong?

nee, want ik denk dat het komt neer op de kansen die je bent gepresenteerd met. als een model, vooral op jonge leeftijd, de kansen die je krijgt zijn geweldig. tegen de tijd dat ik ben 30, kon ik de mogelijkheid om mijn eigen bedrijf te starten en segue in wezen een zakenvrouw te hebben. Ik denk dat dat is cool omdat veel mensen gaan door middel van de universiteit, en ze niet krijgen om iets te beginnen totdat ze 40. de kleine jump-start was ik in staat te komen is cool.

taylor-vs


Victoria's geheim
(Foto via internet)

hoe geheim carrière van uw victoria beginnen?

Ik ben begonnen met roze. Ik ging voor een casting, en ik ontmoette christina Thornton toen ik 16 was, en ze was als, "hoe komt het dat ik heb je nog nooit eerder ontmoet? hoe oud ben je? "Ik was te jong op het moment, natuurlijk, maar ze wisten wie ik was vanaf de leeftijd van 16, en dan vier maanden na mijn 17e verjaardag, werd ik op mijn eerste baan voor roze geboekt. i deden hun nachtkleding, en ik deden hun lounge voor waarschijnlijk zes maanden, tot de show, en dan na mijn 18e verjaardag ik boekte de modeshow.

ed [Razek] was gewoon geschokt dat ik het zou kunnen behandelen, hoe jong ik was. hij persoonlijk vertelde me met alle engelen, wenst hij dat hij kon zijn begonnen met hen jongere zodat hij meer tijd met hen kon heb gehad, en hij houdt van alle engelen, ze zijn net als zijn dochters. hij zei: "ik iets speciaals in elk en ieder van jullie zag, en ik wilde je addertje onder het gras voordat iemand anders het deed." en voor mij, "ik heb geen doel zien in zitten en wachten op drie jaar voor u te gaan doen andere dingen met andere mensen en dan ben je te boeken. "

heeft een engel die invloed op de aard van de high-fashion werk dat je doet?

Ik denk dat het geheim van een engel van Victoria's geeft u een hogere [Profiel] dan de meeste meisjes. ze respect voor je meer als je gaat-ziet, en je in staat om meer van een relatie met de ontwerpers hebben, omdat ze je zien op een andere manier zijn. het is interessant nu beiden te doen; op een bepaalde manier, ik ben ze allemaal ontmoeten opnieuw. ik loop in de kamers en de mensen zijn als, "hoe komt het dat ik heb je nog nooit ontmoet?" Ik ben als, "je hebt. dit is mijn zesde seizoen heb ik auditie gedaan voor deze show. "Het is gewoon grappig want nu herkennen ze me. Donatella Versace vroeg me, "hoe was de Victoria's Secret modeshow?" binnen Ik denk, "zij weet mijn naam!"

chanel-mcqueen


chanel & Alexander McQueen
(Foto via internet)

het was echt leuk; ik houd van fendi. ze zijn geweldige mensen. ik houd van charlotte stockdale, wie is de belangrijkste stylist. toen we schoten resort, het was veel looks over twee dagen en we een video geschoten, maar het voelde niet als werk. charlotte zei tegen mij: "Ik voel me zo slecht, je hebt dit lang om op te staan." Ik ben als, 'meisje, heb ik doorheen geweest all-dit is niets. "i credit soort geven aan beginnen jong en doen veel banen en zo veel outfits voor geen geld: ik was niet betaald op alle of krijgen betaald met cadeaubonnen. nu te werken met een client zoals Fendi of Chanel, het voelt alsof dat alles was de moeite waard en ik waardeer daar te zijn. krijg ik op de set, en ik ben klaar om te werken.

Ik hou van hun kleren, ook; bij het Fendi-show, ik hield van mijn outfit. ik dacht dat het was een van de beste outfits in de hele show. Ik was geobsedeerd door het, ik zelfs gekscherend gevraagd charlotte of ik het kon houden en ze is als, "dat is $ 30.000-kan ik niet geef het aan jou." damn it! ik zal besparen voor; ik kom voor jou!

hoe was de ervaring van het werken op Nicolas Winding Refn's nieuwe film de neon demon?

Eerlijk gezegd, ik heb nooit echt denken over acteren. Ik heb nooit echt dacht dat het was mijn ding, maar toen ik de kans werd geboden, ik wilde zien wat het zou zijn. als je ziet hoeveel werk gaat in slechts een paar minuten ter waarde van het script, het is eye-opening. schoten we een scène de hele dag, en ik had slechts vier lijnen, maar ze moeten elke hoek te krijgen en ervoor te zorgen dat het licht is perfect, het geluid, elk detail. het was een leuke ervaring, omdat je niet beseffen hoe veel tijd en moeite gaat in het maken van een film. Ik denk dat in de toekomst, zou het leuk om meer te ploeteren zijn. Ik weet niet of ik zou willen hoofdrollen of iets te doen, maar graag wat Rosie Huntington-Whiteley doet. ze was geweldig in mad max!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!