bruiloft schoenen uw gasten nooit zullen vergeten

we hebben het gehoord - de mensen zeggen: "Ik heb 5 bruiloften in de komende 6 maanden!" ze zijn meer ergeren dan enthousiast voor elk van de paren het invoeren van een nieuw en gelukkig moment in hun leven. bruiloft na de bruiloft, ze allemaal op zoek gaan naar hetzelfde.

bruidsschoenen, trouwschoenen

foto door:veaul

als je een bruid en willen opvallen, waarom niet doen met je schoenen? ze onder je jurk, maar het betekent niet dat ze niet opgemerkt. Zodra de formele ceremonie voorbij is, zal uw dansende voeten pop uit onder die berg van satijn of tule en de gasten zijn zeker om kennis te nemen. maak een gedenkwaardig moment van te maken met deze eenvoudige ideeën voor schoenen:

* Draag een felle kleur - als ik zeg helder, ik bedoel helder! denk hot, hot, hot. een neon kleur, indien mogelijk! het contrast tegen de witte jurk is intens en zeker om iedereen aandacht te vangen. de nieuwste trend is de slijtage een hete roze schoen. denken, het is girly, zodat je een goed gevoel in hen, en je hoeft niet te gooien in de hoop een lange met uw andere bruidsmeisjes schoenen die je nooit zal dragen. volgende zomer, gooi het op met een zwarte jurk aan een partij of club. op zijn minst zal het zorgen voor een goed gesprek starter met wie je opknoping uit die nacht.

* Dragen blauw - de enige reden hiervoor is te verdubbelen als uw bruiloft schoen en je 'iets blauw ". en dit is zeker te passen in uw reguliere garderobe voor herhaling gebruik.

* Slijtage metallic - niets is makkelijker te vinden dan een gouden of zilveren glanzend schoen. het is de "het" ding voor een tijdje. ze zijn ook de meest sexy van deze opties en durf ik zeggen dat ze waarschijnlijk gaan met elke jurk in je garderobe

* Slijtage sneakers - voor die bruiden die comfort verkiezen boven stijl, draag een sneaker. maar het betekent niet dat je hoeft te doen van uw stijl. nee, je hoeft niet naar de nike sneakers die je draagt de dagelijkse werkkleding. er zijn leuke sneakers die er met versieringen zoals steentjes die hen kleden. alles wat het nodig is een eenvoudige online zoeken voor "bergkristal sneakers". en omdat ze zijn waarschijnlijk niet de markt gebracht alsbruidsschoenen, kunt u ze goedkoper te vinden. of beter nog te kopen een duidelijke witte set en jazz ze zelf.

* Slijtage cowboylaarzen - er is een no-brainer voor de cowgirl in hart en nieren - Draag uw favoriete cowboylaarzen. Niet alleen bespaart u geld, maar je hebt ze al gebroken in zodat ze niet je voeten pijn doen. en het beste van alles, ze zijn waarschijnlijk de beste inzet voor dansen de nacht weg.

dus als je wilt een beetje schok toe te voegen aan het dansfeest, dragen allesbehalve wittetrouwschoenen. en het niet hier stoppen. Gebruik dit idee in andere aspecten van uw bruiloft. in plaats van een witte formele handtas, gebruik uw favoriete fel gekleurde reistas zoals ik deed. Het was zeker meer nuttig omdat ik iets kon spullen in het, met inbegrip van de kritische bruids nood naaien kit. gelukkig huwelijk!