het weekend catch-up: Dita Von Teese nemen op de schoonheid, de beste winkelstraten val's, en nog veel meer

weekend-catchup-080215-F

(Foto via internet)

midzomer kan worden bekend als een trage nieuws seizoen, maar de dingen zijn nauwelijks traag in de modewereld. inhalen op de laatste met 10 van onze grootste verhalen van de afgelopen week.

de uiteindelijke val shopping guide
als je hoofd naar de winkels in de komende weken, zeker om op te poetsen alle de val trends. onze slideshow zal u door de nieuwste looks van de bohemiens aan de goths en tonen u de beste neemt op elke trend.

de beste accessoires
laten we niet vergeten dat een aantal van de hoogtepunten van het seizoen herfst 2015 waren accessoires, geen kleren. hier zijn 15 dat we zullen haasten om te kopen bij de eerste gelegenheid.

de watermolen voordeel slaat weer
watermolen voordeel van Robert Wilson, een van de meest excentrieke en verwachte partijen van het jaar, nam deze week plaats. zoals gebruikelijk, een trendy menigte wandelde door de bossen, cocktails drinken en genieten van performance art.

winkelen als een insider
we hebben gewacht maanden, en de tijd is gekomen: de val 2015 collecties zijn het raken van de winkels. met zo veel om uit te kiezen, hoe weet je wat te kopen? om u een beetje begeleiding, vroegen we 16 fashion beïnvloeders over de kleren die ze kijken uit naar de raad op.

kristallen Kerr
Miranda Kerr is een juweeltje liefhebber op vele manieren. ze is met behulp van kristallen voor genezing, omdat ze een kind was, dan werd ze het gezicht van swarovski, en nu is ze een ontwerper voor de Oostenrijkse kristal bedrijf. kerr sprak Janelle okwodu over hoe ze landde haar nieuwe baan, het proces van het ontwerpen van sieraden en nog veel meer.

de Birkin en daarbuiten
Jane Birkin's tiff met Hermès over de naam van de Birkin heeft ons aan het denken over andere zakken vernoemd naar echte vrouwen. het blijkt dat de trend heeft een lange geschiedenis. Laat u meenemen door de verhalen van de verschillende iconische zakken en hun chique naamgenoten.

nieuwe engelen op het blok
transformatoren, parel haven, armageddon ... het nieuwe lichaam door victoria commerciële? ja, al zijn geregisseerd door Michael Bay. een nieuwe video neemt je mee achter de schermen van de laatste, waar de nieuwe engelen opdagen.