het nemen van het aan de straten: beste campagnes val's streven naar een lens om de werkelijkheid te houden

campaings-F


(Foto via internet)
met de klok mee vanaf linksboven: Moschino herfst 2015 campagne, Chloé herfst 2015 campagne Valentino mannen najaar 2015 campagne, Miu Miu vallen 2015 campagne, gucci herfst 2015 campagne, jw anderson herfst 2015 campagne

flip door middel van een tijdschrift van 10 jaar geleden en je zult advertentiecampagnes gevuld met sterke en sexy vrouwen vinden, de wil van Daria Werbowy en Kate Moss, reclame een high-luxe levensstijl die de top van aspirational reclame was. teruggaan slechts vijf jaar en je zult de geboorte van celebrity casting, een trend die gedomineerd de advertentie markt sinds vinden, geeft ons alles van Victoria Beckham, hakken omhoog, in een Marc Jacobs zak om Joan Didion overval voor Céline achter donkere bril. Als campagnes dit najaar iets bewijzen, het is dat de mode reclame is voor een verandering.

de meest uitgesproken signaal is het brede scala van campagnes die strakke studio's of chique interieur hebben verhandeld voor straten in de stad. gucci, debuteert een nieuwe look onder alessandro Michele, nam zijn enorme toppen en met bont afgezette instappers op de boulevards van Los Angeles in een snapshot-achtige campagne van Glen luchford. Miu Miu's eclectische belles, bestaande uit handelen nieuwste oogst van sterretjes, zwierven de straten van New York in frilled tops en kristallen oorbellen, gefotografeerd door Steven Meisel. Valentino's mannen beelden werd gekenmerkt door een groot aantal mannelijke modellen doorlezen bloem markten en bodega's in Londen, terwijl de campagne Chloé's speelde Anja Rubik en Julia Stegner arm in arm op de Tuilerieën. J.W. anderson op weg naar Estland om de lokale bevolking te fotograferen in een veld, en het duurde haar grootste celebrity endorser, Katy Perry, op de straten van Brooklyn. het punt? de democratisering van de mode is eindelijk het bereiken van reclame.

schuld op de leeftijd van Instagram, waarbij iedereen met een wi-fi verbinding toegang tot het leven van de meeste beroemdheden in de wereld wordt toegekend. terwijl men zou kunnen denken dat inzicht in het persoonlijke leven van de mega-celebs zou alleen versterken van de met sterren bezaaide, hyper-glamoureuze beelden mode is bekend voor, het lijkt te hebben alleen het tegenovergestelde gedaan. wanneer Beyoncé is detachering "-up vrij" selfies en Cara Delevingne is het delen van foto's van haar in een regen poncho uit het eten van een papieren bord, beroemdheid het leven, misschien, is niet zo verschillend van de onze. zelfs de meest "niet zoals wij 'sterren zijn gericht op meer relatable-kim kardashian westen is momenteel het bevorderen van haar make-up tutorials op Instagram, die beloven dat iedereen met de juiste tools haar niveau van gemanicuurde perfectie kan bereiken. merken hebben nota genomen. hoog glamour, en de valsheid die daarmee gepaard gaat, is grotendeels verdrongen door een versie van de werkelijkheid die het mogelijk maakt de kijkers om advertentiecampagnes die plaatsvinden in hun wereld voorstellen. kruis la brea en je zou lopen in een van bow-hals heren gucci's. hoofd thuis van een late-night loft partij in bushwick en misschien vindt u Katy Perry doet hetzelfde, gehuld in een Moschino jurk.

één van de grootste endorsers meer "echte" beeld advertentiecampagne van is jeans, wiens val advertenties naast elkaar up-and-coming-modellen in wisselende seksuele ontmoetingen met echte tekst-er, sext-berichten. de campagne zal niet alleen debuut in het najaar van tijdschriften, maar ook op tondel, versterken het idee dat deze 20-iets-modellen en acteurs zijn net zo sexy en beschikbaar als elke andere persoon waardig van een swipe recht.

campaign-01


(Foto via internet)
Calvin Klein jeans vallen 2015 campagne.

verder spelen in de praktijk van het creëren van campagnes die betrekking hebben op het echte leven van de advertentie de kijkers is de vreemde trend van verduistert gezichten modellen '. Marni wierp het ingenue-achtige marte mei van Haaster in zijn val campagne, maar op elke foto van haar gezicht is ofwel verduisterd door haar armen of volledig bijgesneden out. Ook campagnes van Valentino, Lanvin en Sonia Rykiel-die over het geheel brug traditionele glam met een beetje eigenaardigheid-tonen de ruggen van de hoofden modellen 'of hun gezichten verduisterd door hoeden, als om te zeggen, "je gezicht hier!"

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!