allereerste fashion garage serie van het paar werd gehouden gisteravond.

julie-gilhart-simon-collins

(Foto via internet)

als je probeert om het te maken in de mode, een uur van het gesprek met julie gilhart of simons Collins gaat een lange weg. gilhart, met haar achtergrond in het kopen en haar succesvolle consulting bedrijf, en Collins, die Parsons als decaan leidde zeven jaar, hebben samen een reeks van ervaringen die te maken in de buurt van ideale kandidaten voor het uitdelen advies, iets wat ze elkaar deden zozeer op hun eigen tijd, besloten ze om een gratis evenement van te maken. riep mode garage, de inaugurele gesprek schopte gisteravond, bijgewoond door vele nieuwsgierige geesten die een tweede kamer met een live-stream van het gesprek moest worden opgezet.

studenten, ondernemers en ontwerpers bezaaid het publiek, vragen te stellen die varieerden van het belang van reclame duurzaamheid- 'je altijd moeten leiden met een goed product. duurzaam product betekent niets als het niet goed, "mijmerde gilhart-om de ins en outs van budgettering als jonge ontwerper. de overkoepelende boodschap werd al snel duidelijk: weten wie je bent en wat je vaardigheden zijn, en zet dat in het verhaal dat de weg naar uw succes zal effenen. makkelijker gezegd dan gedaan, geen twijfel, maar een belangrijke boodschap voor een nieuwe generatie ontwerpers en ondernemers die worden overspoeld met de schijnbare succesverhalen van hun jonge collega's. ("Iedereen denkt dat ze succesvol omdat ze veel pr krijgen, en dat is niet het succes in het bijzonder," merkte Collins.)

gedurende een aantal vragen, gilhart en collins versterkt dat de consistentie en uniciteit zijn de sleutel tot het krijgen van een merk opgemerkt door inkopers, redacteuren, en consumenten. "Ik denk dat vandaag de dag moet je echt authentiek zijn, om je de waarheid, en Supersmart vertellen. we hebben veel te veel communicatie. het is zo makkelijk om de toegang tot alles te hebben, dus wat er gaat [iemand om uw merk] aan te trekken? wat is je punt van verschil? wat doet u eigenaar dat niemand anders bezit? 'aangeboden gilhart. "Dat is een heel belangrijke vraag, en dat is iets dat je goud." Draaien dat "goud" in een boodschap die resoneert met afnemers en consumenten is de echte missie. "Moet u zeker een geweldig verhaal en je moet zeker in staat zijn om dat verhaal te communiceren," begon Collins, later toe te voegen in de avond, "als alles op message-je hoort over deze, het is een vreselijke term, maar alles is on-merk voor wie je bent als persoon en wie je bent als een merk, dan heb je de mogelijkheid van voortzetting van de dialoog. "

op de top van het harde werk en voortgezet authenticiteit vereist, Collins deelde ook zijn meest pertinente tip ooit: "Ik heb gezien veel speeches in mijn tijd en dat is waarschijnlijk het beste advies dat ik ooit heb gegeven aan iedereen: wees aardig. en het beste nieuws: dit is een geheim, toch? -De meeste mensen niet. "