meet Alaïa nieuwste muze, model ava McAvoy

alaia-muse


(Foto via internet)
ava McAvoy

weinig ontwerpers als verbonden met hun muzen als Azzedine Alaïa. aangetrokken in de richting van krachtige, elegante vrouwen als Stephanie Seymour, iman, en Linda Evangelista, Alaïa kiest muzen die zijn verenigd door hun vermogen te trekken uit zijn ingewikkelde en arresteren ontwerpen. het nieuwste model van de ontwerper van de rente is nieuwkomer ava McAvoy, een Jacksonville, Florida, 20-iets wat die heeft gewerkt in de ontwerper atelier voor de afgelopen drie maanden wekken. neergeschoten door karim sadli en gestyled door Joe McKenna voor Alaïa val lookbook, McAvoy bewijst zichzelf een formidabele toevoeging aan de ontwerper rooster van schoonheden. ze deelt hoe clueless leerde haar over mode en hoe het voelt om te werken naast fashion legendes.

wat je gevraagd om het modelleren te streven?
Ik ben oorspronkelijk uit Jacksonville, die vrijwel Georgië grenst en het zuiden tot in de kern. Jacksonville is mooi, maar ik heb altijd meer van een grote stad meisje geweest. het is te rustig voor mij, en ik heb altijd meer comfortabel in grotere steden zijn zoals New York. Ik herinner me het maken van een powerpoint presentatie aan mijn moeder te overtuigen om de familie te verplaatsen naar NYC, dat is hoe ik was onvermurwbaar. het, helaas, niet gebeurd. mijn moeder in plaats verhuisde het gezin naar een boerderij. op het moment, we hebben nu zeven paarden, vier honden, twee katten, vier kippen en twee cavia's. ik kan niet tellen houden, de nummers blijven groeien.

[Voordat modeling] Ik deed copywriting banen, freelance werk, etc. Ik had geen idee van wat ik wilde doen en werd omringd door modellen. Ik eindigde met een openbaring en de beslissing om [modeling] geven een echte schot als een carrière. i ingediend mezelf om mijn managers bij model partner. zij interesse toonden, maar zei dat ik nog niet klaar was op het moment. ze vertelde me om hen te contacteren toen ik was, dus ik nam wat tijd om serieus te werken aan mezelf, fysiek en mentaal. toen ik ging terug naar de VS voor kerst [na het nemen van vrije tijd om te reizen], ontmoette ik met hen, en we besloten om organisaties te ontmoeten maart. ze liepen me in vrouwen in Parijs, en ik op de plek werd ondertekend.

wat is het geweest, zoals het werken met Azzedine Alaïa in de afgelopen maanden?
Azzedine-i noemen hem papa-is een legende van een designer. onze relatie is nogal verwarrend voor veel mensen, zoals ik nauwelijks spreken Frans en hij niet meer dan vijf woorden van Engels spreken. een of andere manier, slagen we erin om met elkaar te communiceren. Hij zag iets in mij, nam me onder zijn hoede en leerde me zo veel over de industrie in zo'n korte periode. wat de meeste mensen niet weten is hoe leuk hij is. Azzedine is zo jong van hart en is zo'n joker. Hij speelt streken op iedereen, het is hysterisch. het is een absolute eer en blast te werken met hem geweest.

hoe vertrouwd was u met zijn werk voordat je begon te werken met hem?
ik was niet. de enige referentie van Alaïa ik had was letterlijk uit de film clueless. dat is het. Ik denk dat dat is wat maakte me zo aantrekkelijk voor hem. Ik heb hem niet anders te behandelen; Ik was niet onder de indruk of iets dergelijks. na het vinden van wie hij was, ik, natuurlijk, voelde als een imbeciel. Mijn excuus is dat ik ben van Jacksonville. wij couture er niet te hebben! mainstream high-end merken? Ja. deze ingewikkelde, one-of-a-kind meesterwerken? doen we niet.

alaia-muse-2


(Foto via internet)
ava McAvoy

doet het starten van je carrière werken met joe McKenna en Alaïa geven je een beetje een been in de modellenwereld?
Ik denk niet dat je kunt echt een been omhoog in deze industrie. Ik denk dat het is gebaseerd op vooral timing en geluk. het was echt een eer om te werken met de mensen die ik heb gewerkt met tot nu toe. joe McKenna is een ongelooflijke stylist, zo nauwkeurig en detail-oriented. Er is niemand zoals Alaïa; Hij is in een categorie van zijn eigen. ze allebei uitblinken in hun ambachten, en dat is wat hen zo succesvol maakte. als er iets, het werken met hen hielp schimmel me in dat een beter model, want ik was het werken met professionals op zo'n hoog kaliber. Maar ik kon nooit zeggen in alle ernst dat het geeft me een been omhoog. het gaf me een beter begrip van de industrie.

waar kunnen we vind je als je niet in het atelier met Alaïa?
Ik ben een lezer! ik hou van lezen. mijn moeder gebruikt te hebben om me de grond uit boeken, geen films of tv. het is een soort van een probleem nu, omdat ik gemist hebben op zoveel films als referentiepunten en ben nu proberen in te halen. ik houd van te lopen, dus ik ben het verkennen van elke stad ik ben in wanneer ik de kans krijg. Eerlijk gezegd, ik ben 20, ik ben aan het leren van iets nieuws dagelijks en alles dat maakt me smile te doen.

hoe werkt het dragen Alaïa vergelijken met uw dagelijkse garderobe?
Ik denk dat iedere vrouw moet op Alaïa creatie minstens één keer in haar leven te zetten. het is een ervaring op zich. ik maakte mijn moeder krijgt een jurk toen ze kwam bij mij op bezoek, want er is niets zoals het. hij begrijpt het vrouwelijk lichaam zo goed en echt weet hoe je het ziet er prachtig uit. U kunt een dag waar je niet het gevoel zo heet te hebben, en de tweede je slip op een smidge van Alaïa, voel je je als een godin. het is onverklaarbaar. Ik kan letterlijk niet vergelijken met iets anders i eigenaar of ooit heb gedragen, en dat is wat maakt hem zo geweldig. wat hij creëert zijn meesterwerken, en het feit dat ik in staat zijn geweest om een deel van het zijn geweest is mind-blowing.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!