laten we geobsedeerd door dat 'man uit u.n.c.l.e.' jurk

D4D_9237.DNG


(Foto via internet)
Alicia Vikander is zo stijlvol als Gaby teller in 'de man uit oom (daniel smith)

in guy Richie's '60 actiefilm man uit oom, uit vrijdag, is er volop aandacht voor mode. in feite, spionnen solo en Illya (Henry Cavill en armie hamer) besteden een hele scene debatteren die ontwerpers de onder-cover Gaby (Alicia Vikander) moeten dragen om af te geven de juiste boodschap (zie clip hieronder).

oscar-genomineerde kostuumontwerpster Joanna Johnston werd belast met het uitkiezen van de juiste looks die zowel keek van het tijdperk, maar ook draagbaar vandaag. Johnston zegt dat proces betrokken zijn veel graven door rommelmarkten, met name de Portobello Market in Londen, waar ze woont.

voor het teken gaby met name om de perfecte kleding betrokken veel onderzoek.

"Ik was vooral op zoek naar modebladen van de tijd van de late jaren '60," vertelt Johnston. "Ik wist dat ik wilde haar zeer jeugdige, maar elegant te houden. chic; niet overtrendy. Ik denk dat 'vers' is het sleutelwoord voor gaby. "

en er is een outfit in het bijzonder, dat was erg vers, heel schattig en zeer veel iets wat we willen hebben in onze kasten: de oranje "play dress ', zoals Johnston noemt.

Johnston zegt dat de flirterige ensemble kan lijken op een eenvoudige, oranje jurk, maar het "was een zeer ingewikkelde constructie."

"Ik baseerde het op een jurk die ik gevonden," zegt Johnston. "Omdat Gaby heeft te gaan door middel van actie, ik wilde een bepaalde hoeveelheid bescheiden culotte te hebben."

Dit betekende het ensemble was ingebouwde in korte broek en een lage rug, en we willen het nu.

helaas, Johnston niet het oranje, camouflage-print kledingstuk verkopen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!