Lady Gaga in een bruidsjurk in 'cr mode boek': stelt in-un geretoucheerd shoot

QQ??20150820095611


(foto via internet)

bruid-to-be Lady Gaga maakt zich op voor haar grote dag - en ze is al in de rol van de bruid, allen gekleed in het wit, in 'cr mode boek,' waar ze omhoog geschikt in een trouwjurk en sluier.

Hier komt de bruid! we gewend zijn te zien lady gaga, 29, spelen dress-up, maar bij deze gelegenheid kreeg ze glam en ziet er prachtig uit in cr mode boek # 7, waar ze poseerde voor de beroemde photog bruce weber in een niet-geretoucheerd schieten, laten haar natuurlijke schoonheid schijnen dwars door, als ze zich kleedt in een korte witte mini en een sluier - en gezien de ster is verloofd met acteur Taylor Kinney, 34, deze shoot raakt zeker dicht bij huis!

binnen, de ster opengesteld over zichzelf uiten via meerdere media: "Ik geloof dat het ieders natuurlijke recht om zich uit te drukken dan wat we leren als kinderen. Ik ben veel beter bij het communiceren via mijn werk. Soms heb ik het gevoel dat, zelfs met mijn verloofde, zal ik hem zeggen ik voel me op een bepaalde manier, maar dan begrijpt hij me beter als ik een lied en spelen voor hem. Ik schreef een lied voor hem de andere dag en het echt zat met hem, want het was iets wat ik kon niet zeggen met woorden, maar door middel van zang, "zei ze.

ze ook aan de orde de druk voelt ze zich als een pop-ster. "Als een 29-jarig meisje, in deze fase van mijn carrière pop iedereen gaat, 'oh ze oud,' en iedereen is zo bezorgd over het hebben van een perfect lichaam, een perfecte gezicht en perfect haar. wanneer, weet je, eigenlijk, erfenis en de levensduur is over het hebben van een soort van verhaal en voetafdruk te vertrekken in de wereld als je sterft, op jacht naar je talent tot je dood bent. en dat, als kunstenaar, je houdt van je kunst 'til dood. het is het tegenovergestelde van wat ik geleerd opgroeien, dat is dat op deze leeftijd zou ik moeten vechten om te blijven kijken jonge, om te blijven trendy te zijn. wanneer, weet je, ik heb nooit hip was. Ik was altijd anti-trend, "zei ze.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!