modeontwerper garyk lee jurken soap sterren

B9318575975Z.1_20150827110234_000_GM4BNGDMO.1-0

(foto via internet)

garyk lee weet alles belangrijk om een vrouw uit haar multitasking leven aan haar behoefte aan comfort en modieuze kleding. om die reden, zijn mode-lijn, sporture bamboe collectie is vol van flexibiliteit stijl. Lee's onderscheidende thermische-reguleren "bamboo" stof (70 procent bamboe, 20 procent biologisch katoen, 10 procent stretch lycra) houdt je koel en droog, terwijl het verstrekken van een luxe gevoel en uiterlijk. in aanvulling op het dagelijks damesmode, lee maakt welsprekend designer jurken en scheidt voor een verscheidenheid van klimaten.

als een veelzijdige ontwerper, creëert hij tijdloze kleding die werkt in de huidige wereld van internationale reizen ook. zijn mode-carrière begon als een jonge man door het openen van de eerste couturier salon op Robertson Boulevard in Los Angeles. vroege succes in zijn salon leidde hem naar New York City, waar zijn ontwerpen waren vertegenwoordigd in Neiman Marcus en bonwit teller, om directe orders bestaan uit zijn couture collectie.

"Wijlen dhr. Blackwell, (internationale mode-criticus) werd geciteerd in print en op televisie met vermelding, 'garyk lee heeft zuivere couture talent! Hij heeft klasse! er is hoop voor sommige geestelijke gezondheid in de hedendaagse modewereld '"Blackwell beschouwd lee's talent als aangeboren!. Dhr. blackwell persoonlijk vertelde me 'afmaken uw zoektocht!' ", zegt Lee.

groen voordelen voor alle
Lee is op deze avontuurlijke zoektocht, nu aangekomen bij zijn 21ste eeuw "sporture collectie" van milieuvriendelijke bamboe. ze zijn ingenieuze coördineren nietjes en elegante jurken. "Zich bewust zijn van de noden van vandaag, zowel op persoonlijk klantniveau en op een bewust niveau ... Ik heb deze collectie gemaakt met een groene filosofie ... Ik heb ontworpen kledingstukken die zijn zeer verfijnd, zeer comfortabel, en gemakkelijk op het oog. vrouwen van alle maten zullen hun look met de sporture collectie. ", zei Lee.

specialiteit
bovendien lee creëert one-of-a-kind stukken die hij verfraait met hand-schilderij of appliques stenen of kant, als artistiek schitterende ontwerpen in zijn collectie. andere spannende variaties omvatten speciale evenementen hij een rol in het creëren kijkt naar showcase speelt. "Meest recent, een van mijn klanten: woestijn socialite marylnn Gladstein, werd uitgenodigd om de downton abdij kasteel buiten Londen voor een 20 thema bal ... Ik heb een originele flapper stijl jurk voor haar !," zei Lee.