7 tips - het kiezen van uw bruiloft schoenen

ah, uw trouwdag! één van de meest memorabele en mooie dagen van uw leven. memorabele want het is de dag dat je mee in vereniging met de liefde van je leven voor God en uw familie, en hopelijk niet memorabel omdat je voeten pijn in uw bruiloft schoenen! als het gaat uw trouwdag wilt u kijken als een prinses, maar je wilt ook comfortabel. in dit artikel zullen we gaan over 7 tips als het gaat om uw bruiloft schoenen.

bruidsschoenen, trouwschoenen

foto door:veaul

1. jurk eerst
Ik weet hoe impulsief wij vrouwen kunnen zijn als we zien een prachtige paar schoenen of sandalen. alle rationele denken gaat uit het raam als de 'shoe banshee' bezit ons. sterk meisjes, kan je echt niet je schoen te kopen voordat je je jurk te krijgen. uw bruiloft schoen, net als uw andere accessoires nodig om je jurk passen niet andersom. de perfecte schoen is veel gemakkelijker te vinden, of het kan veel gemakkelijker geverfd om je jurk te passen.

2. Comfort
Natuurlijk wilt u lang en sexy op je trouwdag kijken, maar 6 inch stiletto bruiloft schoenen, zijn niet praktisch. je gaat besteden uren op je voeten, en lopen veel meer dan je denkt dat je op je trouwdag. er zijn veel plaatsen die ultra sexy nog comfortabele trouwschoenen verkopen. u kunt ook extra comfortabel innerlijke zolen en kussens te kopen voor uw schoenen en sandalen.

3. werk de hielen
ongeveer 2 weken voor uw trouwdag beginnen om uw bruiloft schoenen te dragen in het huis. Dit zal ervoor zorgen dat de schoen vormen om je voet en dat je comfortabel kunt lopen in uw bruiloft schoenen op uw huwelijksdag.

4. elegante schoenen
bruiloft schoenen kunnen worden gekocht in veel verschillende materialen zoals; satijn zijde, crêpe luxe en satijn. de meest voorkomende materiaal voor de bruiloft van schoenen is satijn. satijn bruiloft schoenen komen in een verscheidenheid van kleuren en kan prachtig worden gedaan met kralen om ze nog meer glamour te maken.

5. stap niet op mijn blauwe suède schoenen
elvis, wilde niet zijn schoenen te ruïneren en schoen schade is iets wat je in gedachten moet houden bij de keuze van het materiaal van uw bruiloft schoenen. als je met een tuin bruiloft, of het hebben van uw foto's genomen in een tuin of op het strand, dan moet je de juiste voorzorgsmaatregelen te nemen om je schoenen niet beschadigen. satijnen schoenen zullen verwennen in het gras, dus zorg zodanig dat je op een pad lopen of dat je een tapijt neer te zetten als een wandeling manier, dat je nodig hebt om een gazon te steken.

6. aanverfbare schoenen
Als u de perfecte aanverfbare schoen gevonden, maar niet van de kleur, dan kunt u uw schoenen geverfd om je jurk te passen hebben. aanverfbarebruidsschoenenzijn groot omdat ze geven u de mogelijkheid om uw schoen aan te passen.

7. Razzle Dazzle
koop een gewone satijnen schoenen en verfraaien ze zelf met strass, kristal of kralen. dit is een geweldige manier om je jurk te passen met jetrouwschoenen.