mic's lucy Watson legt op een rondborstige vertoning in gedessineerde mini jurk als ze aankomt bij de Schotse Fashion Awards met zus tiffany

ze heeft een reputatie als een beetje een ijskoningin.

maar maakte in chelsea ster lucy Watson was knetterend warm toen ze zich uit voor de 2015 Schotse Fashion Awards op donderdag avond.

de 24-jarige keek woest met haar decollete op de volledige weergave als ze poseerde voor foto's voordat u naar het evenement, gehouden op het pluche Corinthia Hotel in Londen.

2BF28F2F00000578-3222083-image-m-45_1441351552902

(foto via internet)
woest: Made in Chelsea's lucy Watson, 24, zag er zeer heet warm toen ze aankwamen op de 2015 Schotse Fashion Awards in Londen op donderdag avond

lucy Watson kan zijn gemaakt in chelsea, maar het was allemaal gemaakt in Schotland gisteravond in het Schotse Fashion Awards in Londen.

de brunette schoonheid zag er prachtig als ze stapte op de rode loper het dragen van een schattig blad print jurk van ASOS. niet houdt u van het wanneer uw favoriete sterren schuwen merkkleding en stijl enkele high street net als de rest van ons.

Het betekent dat we kijken Lucy's te stelen en het kost ons een fortuin. woohoo. en dit kleine aantal is de perfecte sportieve cocktailjurk. we houden van het blad print op luxe jacquard gecombineerd met de gestreepte nek en zak trim en dat decollete voegt een sexy touch aan procedures.