zwangere Sophie Ellis Bextor, laura whitmore en Lucy Watson lood best geklede bij Schotse Fashion Awards

Scottish-Fashion-AwardsBest-Dressed-MAIN

(foto via internet)

Het was een kans om Schotse talent en kleding te herkennen om indruk te maken

we houden van een mode-evenement, want het is een kans voor de celebs te trekken alles uit de kast - wat kan leiden tot een winnende look of een ernstige manier mislukken.

gisteravond was het Schotse Fashion Awards - gehouden in Londen bizar - en de sterren waren in groten getale in hun blijde lompen.

er waren een aantal echte jurk verschrikkingen van dit jaar, maar gelukkig een paar geslaagd om echt trek hem uit de zak.

topping ons best geklede lijst is Sophie Ellis-Bextor, die momenteel in verwachting van haar vierde kind.

de zanger keek sensationele dragen van een vloer lengte zwarte kanten jurk, die haar bult bleek uit.

andere top looks kwam van laura Whitmore - die met haar eindeloze benen weer liet zien en Lucy Watson, die in een normaal blad print jurk enthousiast.

de Schotse Fashion Awards is een nacht, wanneer beroemdheden, ontwerpers, redacteuren en fashionista's convergeren naar het succes van de industrie te vieren en het is een kans om het bewustzijn buiten Schotland te verhogen.

zie de beste van de rest in onze galerij boven.