niet meer slechte bruidsmeisjes jurken

voor degenen onder ons die ouder zijn dan 40, toen we met weemoed terugkijken op onze trouwfoto's, kunnen we snakken als we kijken naar de overdreven jurk we eigenlijk vroegen onze beste vrienden te dragen. ik bedoel wat waren we denken? maar deze dagen, een moderne bruid heeft een veel bredere selectie beschikbaar aan haar bij het selecteren van een jurk voor haar bruids bedienden die zowel modieus en fit met de bruid bruiloft thema zal zijn.

bruidsmeisjes jurken, jurken voor bruiloft

foto door:veaul

vandaag zijn er veel meer keuzes voor bruidsmeisje jurken. dit kan niet alleen uw bruidsmeisjes voelen zich meer comfortabel dragen van een jurk ze misschien zelfs als het biedt veel meer mogelijkheden voor je op een zeer persoonlijke en unieke uitstraling aan uw bruiloft te maken - en wie wil dat nou niet?

Laten we beginnen met de herziening van de jurk lengte. voor degenen onder ons getrouwd meer dan 20 jaar geleden, werd het bruidsmeisje jurk die nodig is om een lange, ballroom lengte. echter de hedendaagse moderne bruid niet hebben om te gaan met een lange jurk (het is prima als je het leuk vindt), maar kortere lengtes groeien in poopularity en acceptatie. Dit is niet alleen een geweldige optie voor overdag en / of informele huwelijken, het maakt het veel waarschijnlijker dat uw bruidsmeisjes zal overwegen het dragen van de jurk weer in de toekomst.

de volgende overweging is de stijl en de stof van de jurk. met de huidige modetrends u meer flexibiliteit om een jurk stijl die uw bruiloft thema ondersteunt kiezen en weg te blijven van de grote, vloer lengte jurken van mijn generatie. ook zijn er oneindig veel mogelijkheden als het gaat om het kiezen van een stof. niet meer doen bruiden moeten denken dat hun jurk moeten gemaakt van satijn of taft!

de beste ding om te doen is om te gaan winkelen met uw bruidsmeisjes en zie wat goed op hen lijkt. en zorg ervoor dat ziet er goed uit op alle van hen! primaire overwegingen zal de snit van de jurk (geen mini-jurken als uw bruidsmeisjes zijn ouder of niet super dun) en de kleur. Als uw bruidsmeisjes hebben zeer verschillende huid en haren kleurstoffen (bijvoorbeeld één van uw bruidsmeisjes van Egyptische erfgoed kan diepe gouden tan tonen in haar huid en zwart haar hebben, terwijl een andere een lichtere, zweedse zoek blonde kan zijn) wilt u misschien diezelfde selecteren kleden in verschillende tinten van de algemene kleur die je in gedachten had. bijvoorbeeld, geel kan komen in heldere, pastel en zelfs goud hued keuzes.

je zou kunnen gaan met de heldere optie voor een donkere huid gal en een pastel versie voor de beurs gevild gal.

en, natuurlijk, debruidsmeisjes jurkendie u selecteert moet de uitstraling te verbeteren die je hebt gekweekt voor uw bruiloft. Een duidelijk voorbeeld is hoe een zee of strand bruiloft meer informele kleding dan een traditionele kerkelijk huwelijk zou hebben.

tot slot, zorg ervoor dat u na te denken over het balanceren van al deze jurk overwegingen voordat u de bruidsmeisjes jurken te selecteren. u kunt het vinden van een beetje een uitdaging om 'geven' een beetje aan wat je dacht dat je wilde voorjurken voor bruiloften wat uw bruidsmeisjes eigenlijk willen dragen, maar door ervoor te zorgen dat ze goed over de manier waarop ze kijken zullen voelen, zal iedereen genieten uw trouwdag met volle teugen. en is dat niet wat je echt wilt?