Heidi Klum mist de mode-merk in pure fel gele jurk op Emmy rode loper

Heidi-Klum-Emmy-Awards-2015

(foto via internet)
rex, gettymain Emmy 2015 heidi klumhit of miss: outfit van het model kreeg een gemengde reactie

Duitse supermodel Heidi Klum besloten om de trend van de eenvoudige, failsafe toga buck en besloten te gaan allemaal in een zeer heldere gele Atelier Versace creatie op de 67e jaarlijkse Primetime Emmy.

het project landingsbaan gastheer zorgde ervoor dat ze had alle ogen op haar als ze nam op de rode loper bij de microsoft theater in Los Angeles met een tal van andere bekende gezichten.

de ster werd pronken haar afgezwakt armen en benen in de pure creatie die ze samen met Lorraine Schwartz juwelen en bijpassende gele hakken.

voor meer van de Emmy's, volg onze live blog
terwijl er is geen ontkennen dat ze zeker maakte haar merk, het was niet allemaal positief en twitter was snel te reageren op de heldere en gewaagde outfit, met sommige zelfs haar te vergelijken met grote vogel.

"Ik begrijp datheidiklum draagtversace maar ernstig lijkt alsof ze verloor de helft van haar jurk op de weg naar de show," zei een ander.

"Heidi Klum in een puinhoop van een Versace jurk. proeven level kwestie. "

"Ik hou meestal Versace, maar niet in de chickadee outfit op Heidi Klum," iemand anders schreef.

maar anderen dachten dat de supermodel zag er prachtig, met een ander gebruik van twitter sharing: "heidi draagt de coolste gestructureerde Versace jurk ... wow. gewoon wow! "

terwijl anderen zei dat ze was de enige persoon die ooit zou kunnen trekken uit zo'n gedurfde high fashion look.