zult u niet wilt om weg te pakken uw zomer jurken als je ziet Kate Beckinsale in deze

51854037 Celebrities dine out at Craig's restaurant in West Hollywood, California on September 18, 2015. Celebrities dine out at Craig's restaurant in West Hollywood, California on September 18, 2015. Pictured: Kate Beckinsale FameFlynet, Inc - Beverly Hills, CA, USA - +1 (818) 307-4813

(foto via internet)

net wanneer je ervan overtuigd bent dat het tijd is om te gooien handdoek in de ring en weg te pakken uw lichtgewicht, strapless zomerjurkjes, Kate Beckinsale stapt uit in dit kleine aantal. haar structuur Victoria Beckham ontwerp, dat een enkel bedieningspaneel, koestert haar bochten in de juiste plaatsen - en het is een stevige doek voor een goed accessorized look.

terwijl de koelere maanden hebben de neiging om ons in de stemming voor onze favoriete LBDs, zien kate hangen aan haar gloed in het wit geeft ons tweede gedachten. in feite, Kate werkt deze cocktail midi zo goed, we gingen op jacht voor jurken, net als het - voor al die val cocktailparty we moeten komen.

wie zegt dat we kunnen een blazer niet evenwicht op onze schouders en rock deze blik in het midden van de winter, met gesloten teen pompen in plaats van enkel-strap sandalen? lees dan verder om te beginnen door het oppakken van Kate's essentie.