gaan voor gucci in dakota's AW15 jurk

2CAD4AF800000578-3246384-Classically_stylish_Dakota_Johnson_didn_t_disappoint_in_the_fash-m-11_1443021944248

(foto via internet)
klassiek stijlvol: Dakota Johnson stelde niet teleur in de mode-inzet toen ze aankwamen op de gucci voorjaar / zomer 2016 evenement in Milaan Fashion week op woensdag

ze nooit faalt om een indruk op de rode loper te maken.

en Dakota Johnson stelde niet teleur in de mode-inzet toen ze aankwamen op de gucci voorjaar / zomer 2016 evenement in Milaan Fashion week op woensdag.

glimlachen als ze aangekomen bij het evenement, ondanks de regen, de 25-jarige vijftig tinten grijs actrice verdoofd in een gelaagde bordeaux jurk en een chique zwarte overjas.

twee beneden en twee te gaan.

we hebben New York en Londen gehad en nu zijn we in Milaan Fashion Week en wat een spannende paar dagen gaat worden. met labels als Prada, Miu Miu, Alberta Ferretti, fausto Puglisi, Marni, Versace, Moschino en Emilio Pucci al tonen hun SS16 collecties we hebben veel om naar uit te kijken.

en vandaag de dag een van de grootste merken op het programma is gucci die een stellaire voorste rij dat Salma Hayek, Alexa Chung en natuurlijk Dakota Johnson opgenomen had. de actrice zag er prachtig in een jurk van het label AW15 collectie en het goede nieuws voor Gucci en dakota fans is het beschikbaar om te kopen bij Neiman Marcus nu.

het komt niet goedkoop natuurlijk, maar we denken dat de gegolfde lagen van zijde misschien wel de moeite waard ver boven onze creditcards voor zijn. klik (rechts) als je flush voelt of kijk op onze bewerking van soortgelijke bordeauxrode jurken hieronder voor meer portemonnee-vriendelijke opties.