wie droeg beter? rugby league vs Brownlow rode tapijten

2977857056ca1db22ff82ca0a944f0d0

(foto via internet)
clementine McVeigh de vrouw van Jarrad McVeigh van de zwanen aankomt bij de 2015 Brownlow medalsource

ja, het is altijd een melbourne versus sydney fashion battle. en nooit meer dan gisteravond, want beide steden ging hiel tot hiel hosting de twee belangrijkste rode loper evenementen voor hun meest populaire footy codes.

in de hoek van Melbourne, de Brownlow ging alle gekleurde, gevederde en baby hobbelig, allemaal op een achtergrond van een aantal killer zwarte jurken.

de sydney hoek, inmiddels gekozen voor pronken de huid, veel pure panelen en lage nek, een aantal boze wit en hopen van diamanten.

terwijl sport piepgeluiden en footy fans weten waar te gaan om te lezen over de spelers een deel van de nacht (het is sport heet en kunnen elders te vinden op deze zeer website) voor velen van ons is het allemaal over de jurken.

en terwijl de meest zinloze vraag aller tijden: 'wie ben je draagt' rode tapijten zal achtervolgen tot mode uitsterven, het is het ene element sommigen van ons kijken uit naar de meest. (* cue ogen rollen van sommige lezers *)

en ik heb een ding te zeggen, dit jaar de fashion battle was zo dicht als het ooit is geweest.

Laten we eerlijk zijn, de gownlows meestal het huis van de stijl kroon, redelijk overtuigend, maar dit jaar de mode parvenu's aan de dally m gaf hen een lichte fashion duwtje.

dankzij de wil van dally m gasten Tessa James (haar partner is Nate Myles), lara Pitt in het wit, laura Geitz en een zwarte, laag uitgesneden geklede terry Biviano (die meer en meer als een super glam kandidaat voor echte huisvrouwen kijken van sydney elke minuut) de dally m mode-factor werd serieus upped.

onbezonnen sydney-siders leek huid bloot (wat is nieuw?) terwijl melbourne vrouwen namen een iets meer bedekt aanpak. . . niet dat je zou denken dat te oordelen naar de wil van rebecca Judd, de regerend Brownlow mode koningin.

BEC, nam ooit zo adequaat de gouden Logie benadering van haar jurk. goed, het is de laatste keer dat ze is op de awards nacht in haar officiële echtgenote-of-a-player rol, zodat het dragen van een gouden Bejeweled, kralen en sequinned j'aton jurk, alsof het cementeren haar plaats als koningin b.

Maar wacht eens even, dit jaar kon ik niet voorbij clementine McVeigh zo goed gekleed op het Brownlow in een prachtige en eenvoudig monique huillier jurk in een diepzee blauwe zijde. uit haar slanke haar om killer Cerrone diamanten en donkere nagels. ze kreeg het. big time.