vintage stijl trouwjurken - bent u een vintage bruid?

vintage stijl trouwjurken zal nooit uit de mode. dat komt omdat vintage stijl toga - of ze nu geïnspireerd door de jaren 1920, '30, '40 of '50 glamour en verfijning - hebben de tand des tijds doorstaan. wat maakte deze jurken modieuze terug in hun hoogtijdagen maakt ze net zo modieus vandaag. het was hun gevoel van verfijning en elegantie, met een vleugje iets unieks aan hun tijdperken, dat deze trouwjurken stijlvolle vervolgens gemaakt en blijft om ze te maken stijlvolle vandaag.

bruidsjurken, goedkope trouwjurken

foto door:veaul

de vintage jurk
vintage stijl jurken zal zeer verschillende looks van de ene tien jaar moeten de volgende - 20s en 30s jurken worden vaak gekenmerkt door hun delicate Lacey functies, terwijl toga's uit de jaren '50 hebben vaak kort en swingende of fishtail stijl zoom lijnen. wat ze doen allemaal gemeen hebben al zijn sommige van die tijdloos design elementen die altijd en altijd zal, maak een mooie trouwjurk. het is de vleiende snijwonden, elegant tailles, hals en zoom lijnen, luxe stoffen en gedetailleerde bloeit dat deze jurken eeuwige klassiekers te maken.

onze drogheda bruids boutique we elementen uit deze gouden tijdperken van mode en pas ze aan de moderne bruid te passen. we kunnen elementen van elke stijl te nemen en op maat van uw jurk aan uw persoonlijkheid past en vlakker uw figuur.

de vintage bruid
in onze boetiek we vaak ontmoeten dames die besluiteloos over wat de stijl van de trouwjurk die ze willen. de toga's die ze hebben boven gezien tot op dat moment zijn ofwel te duidelijk, te modern of gewoon niet helemaal hun persoonlijkheid te vangen. dat is wanneer ik stel voor dat je een vintage jurk. Ik hou van het zien de blik op een bruid-to-be's gezicht toen ze ziet een vintage ds te bellen naar haar. dat gewoon seemhen ze probeert op die jurk en voelt comfortabel, mooi en bijzonder Ik weet dat ze gevonden "The One".

is een vintage stijl trouwjurk voor u?
de vintage bruid is zo uniek als haar jurk. ze houdt van de fijnere dingen en heeft een waardering voor oude wereld glamour en fashion statement.

misschien de Hollywood sterretjes van weleer, zoals Audrey Hepburn, Elizabeth Taylor, Marilyn Monroe en de looks ze iconische gemaakt bewonder je?

of misschien je van plan bent een chique en verfijnde bruiloft receptie en u wilt een jurk die zal u opvallen als de belle van de bal?

of misschien houdt u enkel van de mode, maar je niet gewoon de trends. je zoeken naar stijlen die de kwaliteit en individualiteit uitstralen. je houdt van klassieke ontwerpen die nooit gaan van stijl. je helemaal vintage!

kom en zie onze vintage trouwjurk collectie en laat ons helpen de perfecte vintage trouwjurk halen. bellen voor een consult en laat ons u helpen uw droom vintage stijlbruidsjurkente ontdekken.

vintage stijl trouwjurken hebben zeer verschillende looks, gekenmerkt door hun delicate lacey kenmerken. zie onze vintage trouwjurk collectie en kies uw perfectegoedkope trouwjurken.