Kiernan Shipka de Parijse modeweek kleding bewijst dat ze is niet bang om mix & match

ik echt een hekel krijgen geschoold door een 15-jarige in het departement kleding, maar ik moet toegeven dat er een tiener die zeker heeft een betere stijl dan ik doe. het grootste deel van de wereld kent haar als Sally Draper, maar dit gekke mannen ster is het maken van een naam voor zichzelf in de modewereld. Kiernan Shipka keek helemaal schattig naar Paris Fashion week en herinnerde me waarom het soms leuk spelen met kleuren, texturen en patronen.

488723598

de mini-stijl ster is verstandig dan haar jaren, en die volledig strekt zich uit tot haar kijk op de wereld van de mode. wanneer de coveteur heb gekeken naar kast shipka's een paar jaar geleden, was het vol met heldere jurken en ladylike, retro accessoires. haar must-haves waren verrassend volwassen voor iemand zo jong. "Ik kan niet leven zonder mijn honden, Cole Haan laarzen, metselaar Pearson haarborstel, hoofdbanden, en computer!" Zei ze in het interview. um, ik ook niet.

in de jaren sinds dat interview, heeft stijl Shipka is een beetje meer volwassen geworden, maar ze nog steeds brengt een frisse jeugdigheid om elke rode loper evenement en ze woont. een van de beste dingen over haar stijl is de manier waarop ze mengt silhouetten, kleuren, texturen en patronen op een manier die gewoon werkt. haar Parijse modeweek look is slechts een voorbeeld van.

de kanten lijfje en stropdas beheren chique zonder bedompt te zijn. haar jurk bij Teen Vogue jonge hollywood partij was net zo chic. de heldere bloemen op haar lijfje of andere manier er fris en modern.

deze look, van de Emmy's, zou hebben verkeerd zo gemakkelijk gegaan. het is een beetje untraditional een jurk over broek te dragen, maar shipka totaal trok het uit. zonder de slanke zwarte broek, zou haar blik overdreven girly zijn geweest. ze voegen een aantal broodnodige chicness.

weer, donkere kleuren en het mengen van texturen werkt op Shipka, ondanks haar leeftijd. haar blik op de rag & bone NYFW voorstelling past perfect in new york fashionista. de onverwachte combinatie van gaas en fluweel is klassiek voor de actrice, die houdt van het mengen van het omhoog.