beste en slechtst geklede beroemdheden van de week

het goede: vanessa williams lijkt alsof ze voelt geweldig in dit carmen marc Valvo toga (comfortabel en glam allemaal tegelijk), en dat is 90 procent van de strijd. de sportieve singlet is een mooi contrast met de volle, vloeiende rok, en ik ben zelfs ok met de pailletten non-band in deze context. ps: het patroon op dat rok zou een epische wallpaper te maken. en ja, dat is een compliment. pps: Ik heb net ontdekt - als gevolg van stalking insta '- dat de 52-jarige actrice gaat worden in de goede vrouw volgend seizoen. Dit bevalt me.

1444271239531

(foto via internet)
Nyree McFarlane

in deze week de rode loper roundup, Toni Collette ziet er fris als een hoentje, Elizabeth Banks is een mode-goochelaar en Kendall Jenner heeft een chiffon-chaps-en-zichtbaar-knickers mislukken.

liefdevolle subtiel glinsterende gloed Zendaya's? ons ook, dat is waarom we samen een handige get-de-look gids hebben gezet om strobing hier.

in deze wekelijkse fashion fest we alleen de verschrikkingen en de hits uit de rode lopers en slechts dekking evenementen waar beroemdheden weten dat ze zullen worden geklikt en bekritiseerd voor hun mode (dus geen britney verlaten maccas in haar trackies.) Waarom? goed, omdat alle mensen - zelfs celebs - moet worden toegestaan om afval te kijken terwijl het inpakken van een Quarter Pounder (getuigen!)