antwoorden op vragen over galajurken

er zijn weinig gelegenheden die zo zenuwslopend als gala night. dit is omdat, afgezien van de angstwekkende 'wat mitsen "de nacht van de gala, moet je alle mogelijke valkuilen in de aanloop naar het bal te voorkomen. of je gaat met de datum van uw dromen of u van plan bent naar het bal met een groep vriendinnen wonen, is er geen krijgen rond het probleem van de jurken 2015 het vinden van de juiste avondkleding zo'n formele gelegenheid kan lijken als een onmogelijke uitdaging. hier dan, zijn antwoorden op veelgestelde vragen die betrekking hebben op galajurken 2015, thuiskomst jurken, en afstuderen jurken 2015.

galajurken, goedkope galajurken

foto door:http://www.veaul.com/nl/galajurken-c19

1. Ik ben kort en willen kijken groter voor mijn gala. wat moet ik doen?

Er zijn drie elementen die u kunnen helpen langer op uw speciale avond verschijnen: de juiste hielen, de juiste gala jurk, en het juiste kapsel. eerst van plan op het dragen van hoge hakken. of je een inch of drie te voegen met hoge hakken, is het belangrijk dat u op zoek naar gala jurken die zal plaats bieden de hielen. je zou willen gaan met een cocktail lengte jurk, maar een vloer lengte jurk zal lengte toe te voegen aan je lichaam - en een illusie van hoogte. kijken voor vloer lengte gala jurken 2015 die kant sleuven voor een betere wendbaarheid hebben. eindelijk, zorg in het selecteren van uw kapsel. gaan met een opgestoken aan de hoogte toe te voegen - zelfs als u uitbreidingen of een haarstukje te voegen.

2. Ik ben een senior op de middelbare school, maar ik eruit zie als een achtste grader. hoe kan ik er ouder uitzien voor gala?

als het gaat om de vervaldag, houden twee dingen in gedachten: lager en uiterlijk. lichaamstaal is belangrijk, het betekent hoe je je lichaam te bewegen, hoe je je hoofd, het hout van je stem te kantelen, en de manier waarop je alles loopt spreekt boekdelen over uw vermeende leeftijd. terwijl u zeker niet wilt doen alsof je iemand die je niet bent, kan dit een goede gelegenheid om vaardigheden die u zullen helpen evolueren naar de persoon die je wilt oefenen. praktijk lopen in uw gala schoenen, let op uw gezichtsuitdrukkingen in de spiegel, neem uw stem te horen hoe het klinkt, enzovoorts. correcties (en praktijk), zodat je maniertjes weerspiegelen wat je voelt binnen.

als je kijkt naargoedkope galajurken2015, op zoek naar degenen die meer formeel. formele kleding maakt vrouwen lijken ouder, net als kleuren die donker en rijk zijn. afhankelijk van uw kleuren, wilt u misschien om te gaan met juweel tonen, zwart of chocoladebruin.

3. Hoe weet ik hoe ik mijn haar heb gestyled voor gala?

hoe je je haar mode sterk afhankelijk van de stijl van uw gala dress 2015 als uw jurk heeft een hoge kraag of een drukke hals, een updo is de enige manier om te gaan. Aan de andere kant, als je gala jurk is mouwloos, strapless, of heeft spaghettibandjes, kunt u uw haar te dragen lang of kort, volledige of strak. de ene nadeel is om ervoor te zorgen dat uw haar niet bedekken een belangrijk kenmerk van uwlange galajurken. die prachtige sleutelgat terug, bijvoorbeeld, zal onzichtbaar zijn als je haar naar beneden om uw taille!