mode: net een jurk

akanksha2-203x300

(foto via internet)

als je gewoon een jurk in je garderobe kon houden, welke zou dat dan zijn? zou het zijn dat de bloemen bedrukte schaatser jurk of de Azteekse gedrukte maxi of de gestructureerde formele kleding of een met pailletten over? voor mij het heeft om dit moment te zijn. er is alles 'precies goed' met dit fabelachtige nummer uit de nieuwe Vero Moda tent collectie in samenwerking met Kangana Ranaut.

de perfecte knie lengte potlood silhouet, de perfect donker, maar niet zwart pailletten geven u de hard-to-find balans van diepe, donkere en glam in een stuk van de kleding. de perfecte lengte van de mouwen (zodat je niet gedwongen om de pits te scheren, alleen maar omdat je hebt om uit te gaan! of dat kan gewoon me.) de reden waarom ik graag diep gekleurde pailletten veel meer dat uw gebruikelijke blingy zilver of goud degenen is, want er zijn momenten waar je de vangst van de splinters van licht op de duisteren - het is een beetje mysterieus die manier. met de gouden degenen die het allemaal recht er voor u - u weet het zal schijnen.

gelanceerd maar aan het begin van de feestdagen, de tent collectie van Vero Moda heeft een aantal prachtige feestelijke stukken die zijn geweldig voor Diwali partijen zouden zijn en kan zelfs worden uitgebreid tot Kerstmis of nieuwe jaar, in het bijzonder deze jurk. deze jurk is zo goed op zijn eigen, het is perfect aanvaardbaar om geen accessoires mee. Let op, ik ben alleen het dragen van een polshorloge (want ik ben een van die mensen die nog steeds doen) en een paar eenvoudige zwarte pumps. dat is het!