de veelkleurige bruidsmeisjes jurken

wanneer wordt verwezen naar bruiloft mode, zal je eerst dacht aan de zoete witte trouwjurken, dan is het bruidsmeisje jurken. wit is de klassieke kleur van trouwjurken terwijl bruidsmeisjekleding altijd gekleurd. Ik wil de bruidsmeisje te zijn als ik sta te popelen om deze multicolor jurk dragen.

bruidsmeisjes jurken, jurken voor bruiloft


foto door:http://www.veaul.com/nl/

Ik hou van de kleuren, de heldere kleuren. Ik hou van de paarse jurk als ik denk dat paars is een romantische kleur. het betekent elegantie en charme. Het is romantisch om een lange of korte licht paarse jurk dragen op een outdoor huwelijksceremonie. en paars is meer geschikt voor de lichte huid meisjes. Ik hou van de blauwe jurk als blauwe doet me denken aan de vrijheid. Het is de kleur van de zee en de lucht. wanneer je gaat naar een zee huwelijksceremonie bij te wonen, blauwe jurk is een goede keuze als het je ziet er fris en koel zal maken. is niet de blauwe jurk zeer geschikt in de zomer? Ik hou van de groene bruidsmeisjekleding, de lange chiffon groene jurk die geschikt is voor iedereen. groen is een kleur die staat voor de natuur en het verkleint de afstand tussen de natuur en ons. als een consensus, kan groen van de vermoeidheid van de ogen vrij te geven. dus waarom niet kiezen voor een groene bruidsmeisje jurk voor uw outdoor bruiloft? Ik hou van de roze jurken. eigenlijk, veel van de meisjes en jongens, zoals de roze kleur als roze is een vrouwelijk en zoete kleuren. als uit onderzoek blijkt dat roze kleur heeft een grote verleiding voor mannen. zo, mooie meisjes, lieve meisjes, roze jurk is uw goede keuze. Ik hou ook van rood, citroen en andere kleuren; Ik hou van alle veelkleurigebruidsmeisjes jurken.

Ik heb gedroomd van een multicolor huwelijksceremonie, heb ik gedacht nodigen zes bruidsmeisjes aan mijn grote dag feest en het bezit van een zee huwelijksceremonie. de kleuren van de trouwjurk en zes chiffon knie lengte bruidsmeisjekleding zijn bestaat uit rood, oranje, geel en groen, donker groen, blauw en paars, zeven kleuren van de regenboog. Ik kijk uit naar de regenboog huwelijksceremonie. oh, deze kleuren moet het licht degenen, ik hou niet van de donkere kleuren. veel mensen als de witte jurken als het lijkt pure en nobele of zwarte jurken als het lijkt sexy en volwassen, maar ik denk dat gekleurdejurken voor bruiloftzijn ook mooi. verschillende kleuren hebben verschillende functies.

als multicolor een mode-element vandaag is geweest, ik denk dat je kunt proberen op hen hebben.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!