selena gomez gaat braless in kelderen zwarte jurk tijdens geheime prestaties victoria's

selena-gomez-victoria-secret-fashion-show-2015-peformance-lead

(foto via internet)

selena gomez keek serieus prachtig tijdens het uitvoeren van 'mij en mijn meisjes op de catwalk aan de Victoria's Secret modeshow. de zanger koos voor een over-the-top bom look, gaan volledig Commando! krijgen de details over haar blik, hieronder.

niet te worden overtroffen door de engelen aan de 2015 Victoria's Secret modeshow, Selena Gomez, 23, ging braless in een zwarte jurk met een decollete en dij-hoge split. de jaarlijkse vs show, die zijn weg terug naar New York maakte op 10 november in het regiment wapenkamer, inclusief ton must-see momenten uit Lily Aldridge sportieve $ 2.000.000 fantasie beha sexy prestaties selena's.

we hebben meer dan enthousiast geweest om te zien sel op het podium omdat het werd aangekondigd vorige maand dat ze zou optreden op het vs-show, en we wisten dat ze zou het spijkeren in de kast afdeling. selena keek smoking hot voor haar prestaties tijdens de roze sectie, het dragen van een all-black ensemble met een volledig open front dat haar decollete en een hoge split aan de voorkant pronkte. ze gekoppeld de jurk met zwarte hakken laarsjes en een toelichting van de ketting.

voor de rest van haar blik, sel nam een richtsnoer van de engelen en droeg haar donkere haar in de handtekening bom golven. haar make-up was zacht gehouden, ook met roze lippen en wangen en oversized wimpers.

selena gomez's vs modeshow outfit - gaat braless in kelderen zwarte jurk
eerder op de dag selena kwam voor de show in een veel conservatieve outfit met camel kleurige leren broek en een lange mouwen witte blouse. maar aangezien dit was een Victoria's Secret modeshow na alles, we wisten te verwachten een meer huid-baring kijk eens selena op het podium.