selena gomez gaat braless in een stiekeme zwarte toga met onthullend gleuf als ze presteert bij Victoria's Secret-show

selena gomez niet teleur toen ze op een sexy prestaties zetten tijdens dinsdag's Victoria's Secret modeshow.

de 23-jarige keek woest in een stiekeme jurk als ze sprong op de catwalk aan de riem uit mij en mijn meisjes op de gebeurtenis die de lingerie modeshows's 20ste verjaardag markeert.

selena gingen braless in het kelderen zwarte toga, waarin ook een onthullende centrum split en een diamant choker door Messika sieraden.

2E52380A00000578-3312702-image-m-172_1447212373327

(foto via internet)
smokin ': Selena Gomez stelde niet teleur met haar keuze van de sexy jurk voor haar prestaties op het Victoria's Secret-show

enkele keten en stud enkellaarsjes evenals leer wraps voor haar handen voltooide haar super hete look.

smokey eye make-up en hopen van bronzer voltooide haar godin-achtige uitstraling.

de zangeres zou kunnen worden gezien strutting haar spullen naast enkele van de lingerie babes waaronder Gigi Hadid, die haar een high-five gaf toen ze voorbij.