Sarah Hyland trekt parachute jurk in haar meest fashion-forward outfit nog

497600014

(foto via internet)

want fans van pop cultuur, krijgen we om naar te kijken jonge acteurs opgroeien voor onze ogen. wij ook vaak aan hun persoonlijke stijl bloesem getuige als ze vooruitgang door middel van hun carrière, en een jonge actrice is ernstig intensivering van haar mode spel de laatste tijd. Sarah Hyland droeg een parachute jurk aan de InStyle Golden Globes partij in West Hollywood op dinsdag, en het ensemble was veruit haar meest fashion-forward outfit nog. lijkt dit gal draait het volume op high-fashion, en het volledig past bij haar.

De 24-jarige stapte uit in een twee-delige jurk in een bijpassende oranje-rode tint die haar teint prachtig aangevuld. de koele ensemble bestond uit een kleine bandeau en een dress-meets-rok hybride die met dikke zwarte bandjes laag hing. de ultra uitlopende silhouet en de overvloed aan losse stof verhoogde de look en maakte het voelt super uniek - het was zeer mode-y. de actrice voltooide de look met sierlijke zwarte stiletto's, a-side swept broodje, en een overdreven cat eye dat perfect bond het allemaal samen. als dit een episode van de mode politie zou ze best geklede nominatie zeker te krijgen.

feest uw ogen op de über high-fashion look.

een winnende kijkje in mijn boek. doden, meisje.

Hyland stijlgevoel is veranderd nogal wat uit haar vroege dagen op moderne gezin. laten we eens een kijkje op haar volledige stijl evolutie die haar de fashionista ze vandaag heeft gemaakt.