Christine Teigen gewoon haar eigen unieke draai aan alle bloggers favoriete jurk

Chrissy-Teigen-Wearing-Self-Portrait-Dress-While-Pregnant

(foto via internet)

bent u klaar om te investeren in een vakantie partij jurk die perfect zal flatteren je rondingen? wie niet. zo ontmoedigend als de taak klinkt, Christine Teigen vond het antwoord op deze twee-gestemde vorm montage zelfportret design. de ster bleek uit het grote aantal bij een + e's schijnt een licht concert, het voltooien van haar blik met elegante enkel-strap hakken, een doos clutch, diamanten oorbellen, en een koninklijke slang ring.

het beste deel over haar gewaagde jurk is niet alleen dat het is ontworpen door een label begunstigd door zoveel sterren en bloggers - het flatteert ook haar groeiende baby bump. we blijven ons afvragen hoe blote jurken zo sexy kan komen nog steeds af als geschikt voor luxe evenementen en werken zo veel verschillende soorten lichaam, maar we zijn ervan overtuigd dat het gewoon de magie van zelfportret.

lees dan verder om te zien hoe Chrissy wiegde haar wintertaling, zwarte en blauwe look, en check-out een paar meer dat meisjes het bezit van hun zelfportret ensembles. plus, winkel Chrissy exacte stijl en nog veel meer dat de rekening bij het scrollen fit!