niet van deze wereld! star wars mode vindt de kracht bash

2ED74C0B00000578-0-image-m-92_1448572988100


(foto via internet)
Velvet Dream: donna lucht keek sensationeel in een zwart fluwelen jurk samen met patent laarzen

de ster bekend om zo 'versteend' ze niet kon ademen en wilden breken in tranen door de druk.

'Ik was versteend. Ik dacht dat ik ga moeten een paniek aanval op de eerste dag, "vertelde ze glamour magazine.

Ze ging op de hype rond de aankomende release te bespreken, zeggen ze overweldigd door hoe gepassioneerde fans zijn over haar karakter, ondanks het feit dat enkele details zijn beschreven.

'Het is zo leuk dat mensen zijn zo enthousiast over. maar mensen krijgen tatoeages! van mijn gezicht! al! en ik ben zoals, "je weet niet eens wat rey is in het verhaal".

'Het lijkt me krankzinnig,' de eenmalige mr selfridge ster gezegd.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!