het kiezen van de juiste bruidsjurken - wat "David" zal je niet vertellen

als een weddingplanner, heb ik duizenden bruiden gesproken en getuige, van dichtbij, minstens duizend in hun trouwjurken. als fotograaf, heb ik nauw onderzocht de bruid fotografische beelden in print. i, daarom hebben een ervaren oog en voel me gekwalificeerd om een goed advies te geven.

bruidsjurken, trouwjurken 2016

foto door:http://www.veaul.com/nl/trouwjurken-c2

Ik weet dat veel bruiden uit te gaan winkelen voor de perfecte trouwjurk binnen enkele dagen of zelfs uren van het voorstel. sommige gaan nog voordat het voorstel. bijna elke bruid Ik praat met bespreekt haar jurk. Ik weet dat het kiezen van de juiste trouwjurk is erg belangrijk. iedere bruid ik heb gezien is mooi, maar niet elke bruid jurk past bij haar. sommige trouwjurken zijn een duidelijke nadeel voor de bruid verschijning, de foto's en zelfs de hele bruiloft.

dus bruiden, wil ik u een aantal criteria bieden voor het kiezen van de juiste jurk. laat deze drie principes begeleiden u:

1) je het lief te hebben en zal het liefde op je trouwdag.
boven alles, moet je mooi en comfortabel voelen. laat uw moeder, zuster, bruidsmeisje, winkel bediende, goth tiener neef, of zelfs uw bruidegom beslissen. dit is de dag, en je moet je eigen smaak en stijl te vertrouwen. vindt u het een lopen door het gangpad zijn -. "ster van de baan" de vindt u het een kijken naar uw bruiloft foto's voor de rest van je leven. ja, hoe gaat u beslissen wat de beste jurk voor u is?

2) Zorg ervoor dat het is comfortabel en past u.
niet kopen je jurk een jaar van tevoren - uw smaak of vorm gedurende die tijd zou kunnen veranderen. weet je jurk niet kopen om te passen nadat u £ 20 hebben verloren. je misschien niet, of je kan zelfs nog meer verliezen. in beide gevallen zal het niet past.

zeker genieten van het browsen bruiloft tijdschriften, maar in gedachten uw eigen budget, smaak en figuur te houden. te veel van die jurken in tijdschriften kan eigenlijk alleen worden gedragen door de anorexia dertien-jarigen het modelleren van hen. Ook pas op knock-offs of imitaties van dure trouwjurken in een tijdschrift. ze zijn vaak slecht uitgerust, slecht genaaid, en gemaakt van goedkope, synthetisch materiaal. ze ziet er misschien goed aan de mannequin in de winkel, maar ze zullen niet goed uitzien op je in natuurlijk licht.

slecht gemaakte jurken vallen vaak af, zijn te krap in sommige plaatsen en ook baggy in anderen, met kromme naden en ritsen die laten zien. de bruid wordt voortdurend trekken en worstelt met haar jurk in de hele bruiloft en de receptie. veel te vaak, de bruid ondergoed toont. het is goed om een goedkope jurk te kopen, maar zorg ervoor dat het er goed uitziet in natuurlijk licht - natuurlijke vezels zoals zijde of katoen hebben de voorkeur. zorg ervoor dat je het juiste ondergoed om te gaan met de jurk, die niet kan worden gezien. rondlopen in de jurk, zitten en bewegen en controleren beha-bandjes en panty lijnen. als ze verschijnen thuis of in de winkel, kunt u er zeker van zijn dat ze zullen op de bruiloft. Indien nodig, kunt u uw jurk veranderd door een goede naaister. een goede pasvorm kan niet genoeg worden geschat.

wilt u misschien overwegen de naaister te maken je jurk vanaf nul. deze manier kunt u de volledige controle over de stijl en stof te hebben en zeker zijn van een perfecte pasvorm. zorg ervoor om een nauwkeurige schatting van de prijs van de jurk en arbeid te krijgen voordat de naaister begint te naaien, zodat er geen onaangename verrassingen. en genoeg tijd voor vertragingen en fittingen. Het is een heerlijk gevoel van macht en creativiteit om uw eigen trouwjurk te ontwerpen, als je zo geneigd zijn, en het hoeft niet duurder dan het kopen uit het rek te zijn.

een andere optie is om kleine boetiekjes bladeren. een aantal van de mooiste trouwjurken ik heb gezien waren niet trouwjurken helemaal niet, gewoon geweldige jurken, meestal wit, maar niet altijd. Het is verbazingwekkend wat je kunt vinden als je uit de buurt van de trouwjurk afdeling of winkel wagen. sommige van onze bruiden wachten tot ze naar Hawaï komen en echte schatten die perfect passen in een van de plaatselijke winkels. ze zijn ook perfect voor een Hawaiiaanse bruiloft, dat brengt me bij mijn laatste criteria.

3) Zorg ervoor dat je jurk is geschikt voor de plaats en het klimaat waar uw huwelijk zal plaatsvinden.
zelfs als je houdt van je jurk, en het past en het ziet er geweldig uit in uw slaapkamer spiegel, zou er een probleem op uw trouwdag.

Dit zijn enkele problemen die ik heb gezien: een bruid koopt een mooie, maar uitgebreid en zwaar jurk voor een tropisch strand bruiloft. het resultaat is ellende - rood, gespoeld, bezwete huid, hitteberoerte en zelfs flauwvallen! Een ander veelvoorkomend probleem is sluiers en treinen gedragen buiten bruiloften. treinen te slepen in het vuil en zand, vangen op takjes, en remmen het vrije verkeer in een buiten bruiloft. Je denkt misschien dat uw bruidsmeisje de trein zal uitvoeren, maar heb je echt wilt haar achterstand na, altijd in uw foto's, als je probeert om te wandelen op het zand, romantisch, met de bruidegom? bruiden komen vaak terug van het strand met hun trein, zwaar met zand en water. tenzij je wilt deelnemen aan de prullenbak de jurk rage, wordt dit niet aanbevolen.

en sluiers - nu kunnen ze een spektakel veroorzaken op een winderige dag. de sluier wordt een vlieger of parachute. ik zweer het, ik heb gezien bruiden bijna trok weg uit hun bruidegom door een zes voet sluier unfurling in de wind. u niet wilt dat om een "Mary Poppins" doen op uw huwelijksdag. althans, de vliegende sluiers uiteindelijk vernietigen kapsels, blazen in het gezicht van de bruidegom en wordt algemeen hinderlijk. in geval van twijfel, zorg ervoor dat uw sluier kan gemakkelijk worden verwijderd, indien nodig. hetzelfde geldt voor de treinen. sommige kunnen worden verwijderd of geknipt om de jurk voor een eenvoudige beweging. maar zorg ervoor dat u deze apparatuur te testen alvorens te kopen. ik heb, eigenlijk, was getuige van vier of vijf mensen een vergeefse poging te achterhalen hoe om pin-up van de trein.

of, misschien, je gaat om uw bruiloft in een kerk te hebben. sluiers en treinen zal geen probleem zijn, maar nog steeds van mening temperatuur. is de kerk of evenement ruimte warm of koud? niet overdress of onder jurk. als je van plan bent een winter huwelijk, of uw locatie is al voorzien van airconditioning, zorg ervoor dat een geschikte sjaal of jas is onderdeel van uw bruiloft outfit, of draag een lange mouwentrouwjurken 2016.

blue "kip huid" is niet veel aantrekkelijker dan rode, bezwete huid. noch klappertanden. U wilt comfortabel, omdat je wilt dat de glimlach op je gezicht mooi om echt te zijn, niet gedwongen. je glimlach en vreugde en liefde zijn uw mooiste "kleding." dus, zelfs als je niet kies de juistegoedkope trouwjurken, laat het niet verpesten uw trouwdag. na te denken over die lieve kerel die verpanding van je te houden voor de rest van je leven en vrolijk.