verschillen tussen cocktail jurken en formele jurken

als het gaat om een cocktail party, de meest populaire visie is niets anders dan een hete meisje in een sexy cocktail jurk met mooie benen. het rockt, nietwaar? terwijl we praten over een formele gebeurtenis, het is een ander verhaal. de uitnodiging zegt "een zwarte stropdas feest" wat betekent dat we moeten formele kleding dragen. hoe kunnen we het verschil tussen cocktail jurken en formele jurken te vertellen? wat hebben we nodig om aandacht te besteden? De volgende tips kunnen helpen om te beslissen wat te dragen als je eenmaal bent uitgenodigd.

cocktailjurken, cocktailjurk 2016

foto door:http://www.veaul.com/nl/cocktailjurken-c18

formaliteit
een cocktailjurk betekent meestal wat we dragen om een cocktail party. drankjes en hapjes worden meestal geserveerd. Bovendien hebben de gasten de vrijheid om de roklengte beslissen omdat een cocktail party is minder formeel dan de meeste evenementen. formele jurken zijn wat we dragen om speciale gelegenheden zoals formele bruiloften, ballen, liefdadigheidsevenementen, enz. te kiezen wat te dragen, hangt af van het evenement formaliteit. Als je dragen van een cocktail jurk in een formele gebeurtenis, zou je niet denken als een gecultiveerde vrouw als formele evenementen vergt een gedegen plechtigheden.

rok lengte
de lengte van de cocktail jurken kan worden varieerden van halverwege de dij tot aan de knie lengte. kunt u de roklengte beslissen op basis van uw lichaamsvorm. een halverwege de dij lengte jurk is geweldig voor een vrouw met mooie benen, terwijl een knie lengte jurk past voor alle cijfers. Echter, de lengte van formele jurken zijn over het algemeen van knielengte tot vloer lengte. vloer lengte is absoluut de meest populaire als je het bijwonen van een aantal formele gebeurtenissen zoals een kathedraal bruiloft. is het niet gepast om een boven de knie lengte jurk dragen in een formele gelegenheid.

kleur
cocktail jurken zijn beschikbaar in een brede waaier van kleuren en patronen. gewaagde kleuren zoals roze of tijger gestroomd zijn er zeker van om hoofden te draaien in een cocktail party. je geen zorgen over dat je aantrekkelijker dan de bruid in een bruiloft zou kunnen zijn of u misschien niet elegant uitzien in een fel gekleurde glanzende jurk in een witte das gelegenheid. integendeel, je moet letten bij het kiezen van de kleur van formele toga. zoals gebruikelijk, monotone of ongecompliceerde kleurencombinaties zijn geschikt voor formele jurken. weg van de felle kleuren zoals rood blijven of roze bij de begrafenis.

accessoires
het maakt niet uit welke gebeurtenis u bijwonen, nooit vergeten om je jurk Accessorize met bijpassende sieraden. dezelfde set werkt voor zowel cocktail en formele jurk. chique koppelingen of designer handtassen toe te voegen een stijlvolle touch aan uw toga. stiletto's werken goed met uwcocktailjurk 2016als ze verlengen je benen. een paar stralende hoge hakken met kristallen zal uw vloer lengte formele kleding accentueren en produceren een rode loper look. vergeet niet op uw favoriete oorbellen en ketting te leggen voor een complete ensemble.

stof
als voor de stoffen, cocktailjurkenfeestjurkenzijn in principe hetzelfde. satijn, taft en organza gaat goed met elke toga.