Lupita Nyong'o op de boodschap achter haar star wars 'kracht 4 mode "jurk:" ik hou van wat deze staat voor "

120315-lupita-nyongo-force-4-fashion

(foto via internet)
Lupita Nyong'o niet breng haar ster macht om woensdag nacht star wars 'kracht 4 fashion "evenement op dakraam modern in New York: ze bracht een hele freakin melkwegstelsel. de rode loper pro was bij de hand om de lancering van een nieuwe mode-meets-fundraising initiatief tussen Disney en Bloomingdale's te vieren: een Star Wars geïnspireerde serie van 11 designer stukken die zullen worden geveild deze maand om kind geest instituut profiteren, een goed doel dat zich richt op de geestelijke gezondheidszorg te zetten voor kinderen en tieners. en vanaf het moment dat nyong'o aankwam, de Star Wars Episode VII actrice draaide hoofden in een zwarte nylon gaas creatie die een het machtigen bericht van zijn eigen had.

"Dit is een Zac Posen jurk in samenwerking met Google," nyong'o vertelde InStyle van het stuk dat coco rocha debuteerde op de startbaan op New York Fashion Week. "Het is een initiatief dat ze gemaakt met de code hebben genoemd, die meisjes aanmoedigt om informatica te proberen als een levensvatbare carrière." Embedded met meer dan 500 programmeerbare LED verlichting onder de bovenste laag van de stof, de jurk verlicht in een patroon als nyong'o werkte de kamer. maar ze koos ervoor om de jurk te dragen voor meer dan alleen haar betoverende visuele aantrekkingskracht. "Dit is mode bijeenkomst informatica, en het was allemaal gecodeerd door meisjes," zei ze. "Ik hou van wat dit voor staat."

verwant: Coco Rocha terug naar de Zac Zac Posen landingsbaan zes maanden na de bevalling
dit is niet de eerste keer dat er een uitspraak over vrouwelijke empowerment 'nyong'o gemaakt, zoals zij heeft genomen om de sociale media om de gelijkheid van vrouwen in het verleden te ondersteunen. maar het valt nog te bezien of ze zal blijven om sociale boodschappen op te nemen in haar stijl tijdens de komende pers tour voor Star Wars Episode VII, die theaters raakt op december 18. In feite is de actrice is overgebleven lippen stijf op elkaar over wat we kunnen verwachten van haar bij de première events helemaal. "Ik geef geen hints!", Zei ze.

we denken dat het veilig is om te zeggen dat ze meer dan een paar showstoppers haar goed verlicht mouw.