wat ik droeg deze week: een koude-shoulder jurk

1023


(foto via internet)
de koude schouder is niet beperkt tot de partij jurken.

wat ik wil zeggen dat deze week is eenvoudig. stoppen met wat je doet, nu, en gaan kopen deze jurk. Ik niet vaak deze vraag u, zodat u weet ik bedoel het. en ik weet dat ik bedoel, want als onderdeel van mijn levenslange zoektocht naar feestjurken waarin een ingang, maar niet een spektakel te maken, werd de dag na dit schot genomen, nam ik een omweg naar Topshop op Oxford Circus aan zak een.

en als u deze aanbeveling niet van mij, neem het van Hillary Clinton. ze kan niet instaan voor deze Topshop nummer, ik denk niet, maar ze is al schommelen de koude-schouder blik sinds 1993, en ze vertelde onlangs Lena Dunham dat haar versie van de jurk - door Donna Karan, de initiatiefnemer van de stijl - was "een van mijn favoriete jurken". de koude schouder (het is een echte trend naam, google het als je denkt dat ik dit spul up) is het hebben van een opleving van dit seizoen mede door alle dierbare herinneringen over toen het nieuws eerder dit jaar dat de Donna Karan internationale lijn sloot brak . Karan kwam met de stijl als de ultieme volwassen feestjurk, want ze had gemerkt schouders waren een lichaamsdeel dat geen vet noch rimpelige als vrouwen ouder werd kreeg. het onverwachte vlees hit van blote schouders in een overdekte-up jurk voelt precies de juiste balans van racy en sierlijk. en een klodder bodycrème is een niveau van partij prep kan ik zaken doen met. het werkt.

wat ik droeg deze week: hoe je een beetje van de winter been knipperen
Lees meer
de koude schouder is niet beperkt tot de partij jurken. zich boven tafelhoogte, het is een uitstekende manier detail voor het dragen voor het diner. (omdat ik houd van een fancy-broek volumineuze cocktail rok zo veel als de volgende vrouw, maar als het aankomt op zaterdag nacht, wil ik ergens heb ik om op te staan? Nee, want ik ben niet gek.) Alexander McQueen heeft een dikke, room, kabel-gebreide trui met schouder cut-outs die zowel gezellig en gedurfd en dat ik zou worden snapping up nu als ik had £ 1,200 rondslingeren. realistischer, ASOS heeft een kleine zwarte jumpsuit met cut-outs op de schouder. zoals ik al zei, dit is zo simpel. geef niet de koude schouder van de koude schouder. geen excuses.

styling: melanie Wilkinson. haar en make-up: laurence dicht bij de hymne hayes management.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!